loading...
صفرتاصد
مهمان عزیز
کاربر گرامی شما اکنون در این سایت میهمان هستید پس برای استفاده از مطالب سایت ابتدا عضو شوید.
آخرین ارسال های انجمن
فرزین وطنی بازدید : 41 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم: بازار خرید و فروش خودرو در هفته های اخیر با وجود کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تا ۲ میلون تومانی در انواع خودروها همچنان توجه خریداران را به خود جلب نکرده و در رکود قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رکود بازار خرید و فروش خودرو با وجود گذشت چندین ماه از اعلام قیمت‌های جدید همچنان ادامه داشته و خبری از اتخاذ تصمیمی کارآمد برای ساماندهی آن از سوی مسئولین به گوش نمی‌رسد. صنعتی که این روزها با تشدید تحریم‌های بین المللی می‌بایست از حمایت بیشتر بخش‌های مختلف داخلی برخوردار باشد هم اکنون مورد هجمه انتقادات قرار داشته و خبری از ارائه تسهیلات و رفع ممنوعیت های اختصاص مواد اولیه برای افزایش حجم تولیدات نیست.
 

فرزین وطنی بازدید : 49 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

روسیه قهرمان لیگ‌ جهانی والیبال شد

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال بامداد امروز (دوشنبه) با قهرمانی تیم روسیه و مقام سوم ایتالیا به پایان رسید.

فرزین وطنی بازدید : 29 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

فتح ا...زاده که بابت جدایی جباری و جدایی قریب به یقین نکونام به شدت تحت فشار قرار دارد، از تیموریان دعوت می کند که به همراه برادرش سرژیک به دفتر او بروند و در این ملاقات دوستانه با تشریح شرایط سخت خود تاکید می کند که هواداران و رسانه‌ها به شدت او تحت فشار قرار داده اند و برای خروج از این شرایط نیازمند یک مانور تبلیغاتی حسابی است.

فرزین وطنی بازدید : 38 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال استقلال در شرایطی حضور کاپیتان تیم ملی در جمع بازیکنان آبی پوش تهران را تایید کرده است.
سایت باشگاه استقلال عصر امروز یکشنبه گفتگویی اختصاصی از امیر قلعه نویی را روی خروجی خود قرارداد که طی آن سرمربی آبی پوشان تاکید کرد جواد نکونام به جمع آبی پوشان اضافه شده است. متن این گفتگو را در زیر می خوانید:

فرزین وطنی بازدید : 33 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ابرهایی ستاره هایمان را پوشانده است که شاید کنار زدنش کار سختی نباشد اما.... کجاست دستانی که تحرک ببخشند و نسیم بورزند اما اگرچه در طول سالیان سال از عمر ورزش ایران که به درازای تاریخ است، آمده اند و رفته اند.

ابرهایی که در مقطعی ما را از دیدن ستاره ها محروم کردند اما همیشه ستارگان نوظهوری آمدند چراکه سرزمین ما مهد ستاره سازی است نه ستاره سوزی!
 

فرزین وطنی بازدید : 38 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

در پايان رقابت هاي ليگ جهاني واليبال سيد محمد موسوي عراقي به عنوان بهترين مدافع روي تور جهان معرفي شد.

بهترين مدافع روي تور: 1-سيد محمد موسوي از ايران با ميانگين 1.15 2-مارکو پودراسکانين از صربستان با ميانگين 0.84 3-امانوئل بيرارلي از ايتاليا با ميانگين 0.83

 

فرزین وطنی بازدید : 44 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروزه تعداد گوشی‌هایی که از تراشه NFC استفاده می‌کنند و این سامانه را پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بین دو وسیله رد و بدل می‌شود. البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد.

NFC چيست و چگونه مي توان آن را فعال كرد؟

مهم‌ترین کاربرد NFC، پرداخت پول از طریق گوشی‌های هوشمند است. برای این منظور، کاربر اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را در گوشی ذخیره می‌کند و در زمان خرید، گوشی را به دستگاه NFC ‌خوان نزدیک می‌کند تا پرداخت انجام شود. بیشتر معاملات نیاز به تصدیق ندارند ولی در برخی موارد ممکن است فروشندگان در خواست تایید هویت کنند.

چگونه كار مي كند؟
برای اینکه تلفن هوشمند شما بتواند با دستگاه‌های دارای NFC ارتباط برقرار کند، بایستی از چیپ NFC برخوردار باشد. تکنولوژی NFC بر اساس "شناسایی فرکانس رادیویی" (RFID) ساخته شده که به یک گجت امکان می‌دهد تا به گجتی دیگر امواج رادیویی ارسال کند و پس از شناسایی یکدیگر، عملیات مشخصی بین آنها انجام شود.

NFC چيست و چگونه مي توان آن را فعال كرد؟

 

فرزین وطنی بازدید : 28 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

مجريان جنجالي در پرسپولیس تی وی!

احسان علیخانی مجری محبوب صداوسیما که یک پرسپولیسی دوآتشه است انتخاب نخست رشیدپور می باشد و از وی برای همکاری با شبکه پرسپولیس تی وی دعوت کرده. در کنار علیخانی، محمودشهریاری مجری قدیمی و باسابقه صداوسیما که او نیز یک پرسپولیسی دوآتشه است نیز دعوت به همکاری کرده و او نیز به این دعوت پاسخ مثبت داده.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
به سایت سرگرمی تفریحی صفرتاصدخوش امدیداگرازمطالب خوشتان امده نظراتتان را به مانیزاطلاع دهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 4,698
  • بازدید کلی : 32,463
  • کدهای اختصاصی

    مترجم وبلاگ و وبسايت به 36 زبان زنده دنيا

    رنک الکسا